Takao chan

Hari tu kan. Beberapa minggu dulu2. Fotografer jepang telah mengadakan photo outing kat Takao. Selalunye masing2 gerak sorang2 je. Ni gerak ramai2 pulak. Tujuannye bukan ape, nak beramah mesra dan berkenalan dgn fotografer2 kat sini je. Takde lah ramai sangat datang sebab masing2 jauh kan. Kalau dekat sng la nak urus. So kirenye ada project ni pun dah boleh kembang hidung dah (bangga).

Tujuan aku time ni bukan nak amik gambar sgt. Sebab aku dah amik kat Nikko hari tu kan. Oleh itu aku meluangkan masa untuk mengorat(a.k.a mengeratkan silaturahim) je. Oleh itu hasil gambar bagi aku x berkualiti sgt lah. Tapi aku letak jugak untuk santapan kawan2 yg xdapat join hari tu. Lepas ni kite buat lagi ye















klik sini untuk lebih gambar

2 Responses so far.

  1. tictactoe says:

    i like buah ceri , gbr aseng n tone kaler pokok above pic amoi comel yg 1st tu..

    tp x rase mcm autumn laaa~

  2. aah kan..pokok daun kuning xde sgt la time ni..hasil pun biase je

Leave a Reply