I'm a part time lover, full time photographer [2]

part DUA

Mungkin korang tertanya tanya. Sebab apa title macam tu. Sebenarnya terus terang aku cakap aku terasa macam aku terpentingkan camera dan photography dari relationship aku. Hahaha. Nak buat macam mana kan minat aku dalam bidang ni tak boleh control dah. Nasib baik ada gf yang supportive. Macam mana aku buat pun takde hal. Senang hidup aku. Tapi aku rasa aku takdela 100% spend dengan camera je. Masa aku spend dengan camera dan photography lagi banyak dari aku spend dengan girlfriend aku. Itu je.

Post ni agak sentimental jugak la bagi aku. Sebab tgk balik gambar gambar, aku asyik ada kat belakang camera je dari ada dalam gambar tu. Nak buat macam mana kan, dah nama photographer. Dan lagi satu, nampak macam aku spend lebih banyak masa capture dari enjoy the moment. Tapi takde lah jadi masalah besar sangat bagi aku, aku happy je. Ok2, cukup pasal luahan perasaan, sila enjoy 'moment' kali ni :)

January 2010

main kayu tiga. Illumination in Shinjuku station - with Jimu and Jua

Kena hug sampai tersepit. Shinjuku



I want nobody but chu. Shinjuku

Coffee break. Shinjuku



Penghujung February 2010

Bulan ni aku balik Malaysia, jumpa bakal mak mertua dan adik adik ipar :). Time ni aku simpan camera dalam beg dan gambar tak la banyak sangat aku ambik sebab aku terpaksa behave sikit depan diorang. Takut kena reject beb. Hahaha.

Balik Malaysia. KLIA, Malaysia - Mono dan awek kantoi dating

Bersama Amat Diddy. Banting, Malaysia

Cari perabot. Banting, Malaysia

Budak-budak terencat menghantar apek ke stesen bas. Klang, Malaysia

Part 1 | Part 2 | Part 3

jom follow twitter | facebook | flickr

4 Responses so far.

  1. tictactoe says:

    huaaa apek kenape suke mbuat cik adik terharu!
    jgn le bkate begitu.. ur oready the best! cant ask for more..br la hdp lebih bmakne ade hobby ~ ur an excellent photographer n bf.FULLTIME :D

    rindunye hangout ngn jua tachi tgk pix ni..

  2. hahaha..nanti bila2 jom la hangout lagi ngan diorang :)

Leave a Reply