yeaaaaa cuti

Bermula lah cuti winter break aku setelah penat dan muak dgn sekolah dan muka org2 hipokrit. Aku plan nak jalan jalan sikit la kot cuti ni. Sikit je, tak banyak, nanti habis duit. Alkisahnya, cuti ni aku tak dapat nak post apa2, plannya nak post pasal cara nak mengambil bunga api. Tapi sebab tak sempat. Nanti la aku post.

Disebabkan aku keluar, pembaca2 blog aku pun bosan duduk rumah sorang tanpa bahan baccan. Aku pun nak terangkan serba sikit pasal susunan blog aku. Blog aku terdiri dari 5 kategori :

1. How to (kat sini aku ada ajar cara2 mem-fotograf sesuatu subjek dan lain2)
2. Gallery (koleksi2 gambar aku)
3. Tips (tip2 dalam bidang fotografi)
4. Photography (segala-galanya pasal fotografi)
5. Etc (ini selalunya pasal luahan2 dan hidup aku je, kadang2 pasal fotografi, kadang2 pasal lain)

Ok. Sekian sahaja post aku. Selamat meng-explore :)

2 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Pek,
    ijin, aku link blog mu ke blog ku...
    di waroengunix.wordpress.com

    faris

  2. Anonymous says:

    ok faris..thanks :)

    apek

Leave a Reply