shoot gig sikit lah bahagian satu

part 1 | part 2

Ingat lagi tak band ni. Quarter After One. Hari tu aku di ajak untuk shoot band ni, tapi nak buat macam mana, ada aral melintang. Hahahahaha. Tak sempat aku nak shoot band ni. Takpe lain kali aku akan shoot band ni balik. Sebab aku sampai lambat, aku dapat shoot dua band je, tapi tu pun jenuh jugak la nak memilih dan mengedit. Agak terhad jugak la idea nak shoot gig ni. Tercabar jiwa lelaki gua yang rakus ni. Tapi apa-apa pun jom tengok sikit hasil aku. Kalau nak komen dipersilakan. Nak puji lagi la di alukan..hahahaha.

1

2



3

4

5

6

7


8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28


Quater After One
Pop Punk Band from Kanagawa,Japan

Website
www.audioleaf.com/quarterafterone
www.myspace.com/quarterafterone Band Members : Ryuta, Nizamu, Raimu


p/s : Esok aku upload part dua pulak. Kita jumpa esok pada masa yang sama :)

monolog dalaman : Aku balik Malaysia hari tu ramai perempuan hisap rokok. Culture shock aku di buatnye. Yang pakai tudung pun ada jugak. Tak nak kalah. Haih.

part 1 | part 2

9 Responses so far.

  1. peh org bandar,gig sokmo.;p

  2. hahaha..aku setakat amik gambar je wan

  3. tictactoe says:

    mst ssh en nk snap org bgerak

    https://lh5.googleusercontent.com/-KHUMhvbxzU8/TWkEFb56U5I/AAAAAAAAAwA/0C6V9JBk3UQ/s1600/IMG_3904.jpg

    likes:

    https://lh4.googleusercontent.com/-gIgQhxuIswY/TWkEJ9cHBtI/AAAAAAAAAwc/7k6SYNSHohQ/s1600/IMG_4030.jpg

    https://lh6.googleusercontent.com/-tTap6R-w4f0/TWkEKq4euFI/AAAAAAAAAwg/vXHz6v4JM_M/s1600/IMG_4037.jpg




    macho la basis tuuu awww

  4. adan says:

    smart ar picture..! mohon tunjuk ajar.. ^_^

  5. tictaactoe: biase jer..kena guna iso tinggi baru senang..tapi jadi byk noise la

    adan: thanks :)

  6. The grass isn't always greener dorang ke nyanyi? Anyways, cool pictures! :)

  7. Sheriel Aizan:aah..diorang la yang nyanyi :)

  8. mira says:

    haha like2 kite sme2

  9. afzan says:

    memang best dapat capture gambo gig!
    aku, dia & lensa

Leave a Reply