shoot gig sikit lah bahagian dua

part 1 | part 2

Ok. Sori lambat post. Busy main twitter. Ni bahagian kedua siri mengshoot gig aku. Aku takde lah hebat bangat. Ni first time shoot bende cenggini. Bantai saja apa nak jadi, asalkan dapat belajar. kalau korang nak tau aku edit pakai apa. Jawapannya pakai lightroom2 versi haram download torrent. Kalau nak preset ke ape ke. Sila PM ke ape-ape cara yg korang nak. Cakap banyak taknak. Ni bukan blog sebar dakyah2 ke ape. Ini blog fotografi je. Oleh sebab itu, mari kita tengok sahaja :)


1


2




3


4


5


6


7


8


9



10


11


12


13


14


15


16


17


18


19


20


21


22


23



24


25


p/s : Kalau nak gambar, mintak ye. Aku bagi. Jangan curi!

monolog dalaman : Aku lapar burger

part 1 | part 2

16 Responses so far.

  1. ishiko says:

    fuh... banyak nye gambar.. nasib baik senang loading.. huhuu

    *sedapnye big mac.. umm..um..

  2. haha..tu la..risau jugak lambat loading..internet malaysia slow sikit kan..thanks :)

  3. Anonymous says:

    nice photos.. :)...i like....nnti amik laa gmbr fara jugakk.. :P

  4. Unknown says:

    nice bro! ni lepas tsunami ke? hehe

  5. owh..tak2..ni sebelum tsunami

  6. jaya jr says:

    haha,gambar benyak dan ok dan sengan loading..tahniah..hehe..
    vokalis jepun bes gk

  7. vokalis rakyat Malaysia kot. yg lain org jepun

  8. GOOD JOB! NICE PHOTOS! ME LOIKE IT ^______________^

  9. ~lieya~ says:

    nice photo..
    like it!

  10. dah ade orang curi ke pek?

    gila lah! hehe..

    #15 !

  11. me is aku says:

    smart! mcm dlm moviee japan~

  12. Nizam says:

    bulan 6 bulan 6 haha

  13. zacky786 says:

    wow..~ band ape ni beb ?

  14. nohfee says:

    nice..lawa la... =)

Leave a Reply