365 edisi ketiga

Minggu ni aku busy dengan exam lagi. Baru je habis tadi, hepi jugak ler tapi tak leh nak happy lebih lebih. Mana tau ada yang tak lepas, kena repeat minggu depan. Fuhh. Mintak-mintak la takde.

365 edisi kali ni, ada hari yang aku takde idea gila-gila, main ambik je subject apa yang ada depan mata, tapi tiba-tiba jadi cantik. Nasib baik. Hahaha


Untuk gambar ni, aku pergi station mana tah aku tak pernah pergi. Jumpa tempat yang ada architecture best ni dan aku tunggu selama dekat setengah jam untuk bagi tangga tu kosong dan lif tu ada orang. Dan akhirnya dapatlah gambar ni.

Ni hari aku shoot sikit je. Takde mood nak keluarkan camera, ada gambar budak dua orang ni je yang tengah berlari melintas jalan, aku snap je.

Hari ni tujuan aku sebenarnya nak buat project epal yang dah buruk atau epal yang dah kena makan dan aku ambik gambarnya. Tapi aku rasa macam bosan je, last-last aku upload gambar sebijik epal je.

Ini sample. Aku ambik masa aku jalan kaki pergi kedai makan. Sebenarnya aku main snap je, tapi sebab subject ada warna yang best hasilnya takde buruk sangat.

Hari busy dengan exam. Aku mmg xde idea langsung. Plan nak ambik gambar buku (bajet nak tunjuk aku blaja la..hahaha). Tapi tiba bila pegang camera, mood jiwang membuat buak. Tiba-tiba dapat idea ni. Hahaha. Not bad la.

5 Responses so far.

  1. tictactoe says:

    u kne jiwang slalu :D
    nt gbr lawa ^_~
    my personal fvrte <3

  2. wow..pantas gile komen :)

    jiwang2 kalau xde idea buat ape

  3. tictactoe says:

    kalau jiwang banyak idea!
    rajin2 jiwang k =D
    i will support u jiwang 101% hehhehh

  4. hahahaha..bagus2..tengkiu!!

  5. apek,suka lah gmbr yg ♥ u tu
    cantik :D

Leave a Reply