pertukaran nama

Sebab sebelum ni aku post emo dan melanggar undang2 fotografia. Aku mengambil mengambil keputusan untuk tukaq nama blog ke "fotografia etc.". Haha. Dengan tambah satu perkataan je aku boleh post apa yg aku suka. Tapi blog ni still blog fotografi la. Dan pasal kehidupan fotografi aku. Kawan2 photographer dan "peminat2"sori la blog ni bukan 100% pasal fotografi lagi. Dah tercemar duli dah blog ni sebab emo mggu lps. Sekian dan majulah fotografi untuk negara!!!

7 Responses so far.

  1. xAmU says:

    peh jangan emo2 pek..haha

  2. aku x emo dah..aku berhati bersih sekarang

  3. tictactoe says:

    hhahaa its ur blog.
    contents are all up to u :D
    plus, etc comel ape!

  4. mmg la blog saya..tapi org lain baca..kena la jaga hati org lain jugak kan :)

    ape yg apek buat mesti comel kan??hahaha

  5. tictactoe says:

    2 laa. ure totally rite about dat. i pun iya gak org ckp psl somebody kat public. childish nmnye. n i totally agree with ur previous entry.

    wut i meant is u can write bout u do, wut u eat ,wut u feel n all even without any gambar sometimes. anything dat doesnt harm anybody will do :) looking 4ward to all kinds of entry from ape2 genre from YOU ! cheers :D

  6. Mohd Khirul Amri Bin Hasan: fatura la..hahaha

    ma bro: dapat full support ke nih??hahaha

Leave a Reply