Im a souless photographer...

Aku terfikir benda ni dah lama.Dah lama jugak aku simpan dalam hati.

Aku dah banyak gila babun amik gambar.Dah setahun lebih aku ada kamera.Dah banyak gambar aku tgk,komen dan mcm2 lagi.Dulu awal2 aku ada kamera, aku amik gambar apa yg aku nak tunjuk kat org lain.Aku nak org lain tau apa yg aku fikirkan,apa yg aku nak sampaikan melalui gambar aku.

Tapi sekarang aku dah 'lama' berkamera,skill pun meningkat sikit.Aku dah tau sikit2 mcm mana nak amik gambar yg cantik.Bagus la,setiap org akan meningkat kan.Tapi masalahnya disebabkan tu aku tau mcm mana nak amik gambar cantik, aku main amik je.Tak fikir ape pun.Oh, aku xtau apa yg berlaku kat aku.Aku sudah mengejar populariti.Bangang!Tujuan awal setakat nak org appreciate je hasil kerja aku.Tapi sekarang dah jadi lain pulak.Aduhh


Im a souless photographer...

"I don't want to be famous, I just want to take good photographs" - quote by someone who I forgot the name

4 Responses so far.

  1. AmeD says:

    jadi lah seperti amed.. lol!

  2. susah jadi amed..kena berhati cekal

  3. tictactoe says:

    jadilah pekah...
    femes effortless...heheheee

    gmbatte apek. mayb u jz wanted ppl to tk u seriously for ur shots.its ok 2 feel dat way s long as satisfactionnye still sm.. x gitu ?

  4. hurmm..xtau la..satisfaction dah berkurang la..skrg dah x rase mcm berkarya dah..main tangkap muat je

Leave a Reply