abstract photography

Hari ni first time aku tau wujudnya abstract photography.Haha..Ala rilek la.Aku baru setahun main camera.Banyak lagi aku x tau.Tapi aku terasa nak kongsi la video ni.Memang inspired habis.Dah 99 tahun umur pak cik ni dan plg cool die xtau ape2 basic camera time first time die pegang camera.So kepada aku dan sesape yang x masuk sekolah photography, tak semestinya kite xleh pegi jauh dalam bidang ni.


Senang cite dan pendek kata absract photography ialah sesuatu abstract dibawa dalam gambar.Mesti korang rasa senang kan.Sebenarnya tidak.Abstract yg nak lukis tu pun payah.Ni lagila nak kena amik gambar.Kalau lukis, kita boleh reka sendiri, tapi kalau mengambil gamabar, lain citernye.Kena ada momentnye dan kena ada idea.

Tapi sebenarnya boleh je kita create gamabr kita nak amik.Contohnya macam gambar ikan dalam video tu.Yang tu dia sendiri yg create moment tu.Yang penting, ada idea.

Sebenarnya aku berminat gak ngan genre ni.Macam stylo.Haha.Tapi susah la.Ape2 pun aku nak try dulu.Kalau korang nak kongsi boleh letak kat sini.Aku pun nak tgk jugak hasil org lain :)

Ni contoh antara gamabr yg aku dapat


3 Responses so far.

  1. haha..thanks..i love it too..especially the watermark in the first photograph

Leave a Reply